بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

گل‌محمدی : یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است!

  • کد خبر: ۱۸۶۶۷۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
گل‌محمدی : یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است!
سرمربی پرسپولیس گفت: همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند، اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با الدحیل گفت: قبل از هر چیز درباره میزبانی باشگاه الدحیل تشکر دارم و امکانات خوبی گذاشتند. امروز هم در استادیوم اصلی تمرین خواهیم کرد و شرایط را فراهم کردند. باتوجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم و امتیاز مورد انتظار را بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت مهم جلوه می‌کند و فکر می‌کنم برای الدحیل و ما دیداری باشد که هر دو تیم دنبال برد و کسب سه امتیاز هستند.

فدراسیون فیفادی را لغو کند

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: البته یک مشکل بزرگی که داریم عدم حضور در شرایط مسابقه است و متاسفانه لیگ کشورمان به علت بازی‌ها آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است. شاید الان جای این مسائل نباشد، اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند، چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

آمدیم با دست پر به تهران برگردیم

او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی از سمت بازیکنان ببینیم. چیزی که در پرسپولیس یاد می‌گیریم این است که برای هدف‌های بزرگ می‌جنگیم و مطمئنم فردا بازیکنانم عملکرد خوبی خواهند داشت و امیدوارم بتوانم بازی خودم را به حریف دیکته کنم. هر چند می‌دانیم الدحیل تیم قدرتمند آسیا است و کادرفنی خوب و بازیکنان حرفه‌ای دارد، اما ما آمدیم که بازی خودمان را برگزار کنیم و بتوانیم لیاقت خودمان را نشان دهیم و بتوانیم در نهایت با امتیاز به تهران برگردیم. گل‌محمدی درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیمش از جمله امیری و ترابی گفت: متاسفانه چندین مصدوم داریم که فعلا اسامی آن‌ها را نمی‌گوییم و تا تمرین امروز هم فرصت داریم که راجع به آن‌ها فکر کنیم آیا می‌توانند فردا ما را همراهی کنند یا خیر.

یادمان نمی‌آید آخرین بار کی بازی کردیم!

سرمربی پرسپولیس درباره گروه دشوار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سخت‌ترین گروه ممکن همین گروه ما است که الدحیل، النصر، استقلال حضور دارند که دو تیم قهرمان لیگ خود هستند. النصر هم تحول زیادی داشته و بازیکنان بزرگی جذب کرد. بدون شک مشکل‌ترین گروه شرق و غرب آسیا متعلق به ما است، اما بزرگترین مشکل ما بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است. همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند، اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است و سعی کردیم با بازی تدارکاتی خودمان را آماده این مسابقات کنیم و واقعا این معضلی برای ما است و این برنامه ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم ادامه داشته باشد. درهر صورت گروه خوبی شامل بازیکنان، مربیان و همه افراد کنار تیم را داریم و تلاش می‌کنیم به جایگاه خوب این تیم در آسیا برسیم. برای این جایگاه می‌جنگیم و امیدوارم فقط این مشکلات برطرف شود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->